tisdag 25 oktober 2011

skjut mej

o herre. kan jag bli frisk nån gång el? var uppe vid 7, tänkte göra lite skolgrejer. men tänkte för mig själv.. vad skulle mamma ha sagt? "gå o lägg dig en stund till, det behöver du". såå jag gjorde det, o vipps så var klockan halv 12. jag mår dåligt inombords om jag sover för länge, sjukt men sant. dagen är bortkastad. jag bestämde mig för att sjukanmäla mig. har en lektion klockan 1, photoshop. jättesynd att missa. men ska ligga hemma o bli frisk hela dagen!

gårdagen var trevlig. begav mig till mullsjö för att ha lite 10-minuter-samtal med min lärare, därefter tog jag tåget direkt till skövde, mötte upp mamma för lite shopping. tanken var att komma hem med en vinterjacka. det blev ingen jacka, men en chillskjorta, cardigan-grej, hårspännen, tofsar & trosor. så jag är väl nöjd.

senare samma kväll mötte jag mårten på körskolan, vi cyklade o cyklade o cyklade till stan för att äta på resturang moons, som vi längtat så efter hela dagen. sjääääälvklart var det stängt, highfive. tillochmed våran plan B. så vi trampade försiktigt hemåt, lite halvdeppiga. i samma sekund passerar vi Shanghighdfuh eller hur det stavas. o dom hade precis vad vi ville ha, satay! mm va gott det var.

det blir ett långt inlägg dehär. 21.00 var det träning. ålleberg som för övrigt har blivit väldigt tjusigt. ljusblått osåvidare. jag satt o kolla på. såg väl inte så mycket, eftersom linserna var hemma i sina skålar.

SEN SOV JAG HEJDÅ.

bilder på inköpen kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar